Home
De verkiezing
Bekijk video
Motiveer je klant
Leer van je klant
Als je wint
Nieuws
Contact
Planning
Blijf op de hoogte
Partners

Partners

Partners

Salesforce

Salesforce

Salesforce, the global CRM leader, empowers companies to connect with their customers in a whole new way. Salesforce has been democratizing business technology since 1999 for companies of every size and industry. With industry-leading clouds that span sales, service, marketing, commerce, communities, collaboration and industries, all on a single trusted platform, the Salesforce Customer Success Platform will power more than 2 trillion B2B and B2C transactions this year for more than 150,000 customers. In addition, IDC estimates that Salesforce’s ecosystem of customers and partners will drive the creation of 3.3 million new jobs and more than $859 billion in new business revenues worldwide by 2022. For more information about Salesforce (NYSE: CRM), visit: www.salesforce.com.

Q&A

Q&A

Sinds de oprichting in 2003 is Q&A uitgegroeid tot een leidende retailpartner voor kennis, onderzoek, advies en opleiding. Onze kwalitatief hoogstaande onderzoeken leiden tot essentiële inzichten en adviezen die toepasbaar zijn op alle niveaus binnen een organisatie. Dit helpt onze klanten om iedere dag weer beter te presteren. Daarnaast draagt Q&A bij aan de kennisvergroting in de retailsector door middel van trainingen, masterclasses, presentaties en workshops. Heeft u een vraag? Wij hebben de oplossing.

Adyen

Adyen

ADYEN the payments platform of choice for many of the world’s leading companies, providing a modern end-to-end infrastructure connecting directly to Visa, Mastercard, and consumers' globally preferred payment methods. Adyen delivers frictionless payments across online, mobile, and in-store channels. With offices across the world, Adyen serves customers including Facebook, Uber, Spotify, Casper, Bonobos and L’Oreal. See for more information our website.

Q&A Panel

Q&A Panel

Het Q&A Panel is het onafhankelijke consumentenpanel van Q&A en heeft in Nederland ruim 145.000 panelleden. Het panel is opgebouwd uit leden die geïnteresseerd zijn in (online) winkelen, waardoor het een uniek instrument is om representatieve uitspraken te doen over tal van onderwerpen met betrekking tot (online) winkelen. Q&A beschikt over een grote hoeveelheid gegevens van deze panelleden, zoals socio-demografische kenmerken, interessegebieden en mediagebruik. Q&A beheert consumentenpanels in Nederland, België, Duitsland, Spanje en Italië. Overige landen zijn opvraagbaar.